<<  6/38 >>

Upratanie kancelárie pred prázdninovou sezónou

Vianočné prázdniny sú za dverami a jedna z vecí, ktorú je potrebné naplánovať u vás v kancelárií je upratovacia služba. Nie všetky kancelárie majú rovnaký režim, takže si vašou upratovacou službou ujasnite rozvrh a požiadavky, aby ste v tom, čo potrebujete a kedy to potrebujete, boli na „jednej vlne“. Budete sa môcť uistiť, že kancelária zostáva v čistom a zdravom stave, aby ste si v hektickom období udržali produktivitu.

Konzultácia s vašou upratovacou službou

Každá kancelária je iná. Niektoré sú otvorené 365 dní v roku, bez ohľadu sviatky či prázdniny, kým niektoré kancelárie bývajú zatvorené aj dva týždne počas prázdnin. Preto je potrebné ujasniť si  vašou upratovacou firmou otváraciu dobu počas prázdnin, aby vedeli upratovaniu nastaviť plynulý chod.

Váš dovolenkový plán by mohol ovplyvniť aktuálny rozvrh upratovania, ktorý máte s vašou upratovacou službou dohodnutý. Mohlo by to nielen ovplyvniť dni, kedy vám chodia upratať, ale aj upratovacie činnosti, ktoré robia. Ak s vašou upratovacou službou komunikujete otvorene, aj o prázdninovom režime a o tom, aké služby očakávate počas tejto doby, bude to prospešné pre obe strany. Zabezpečíte tým, aby ste prichádzali do kancelárie, akú očakávate.

Pozrite sa do chladničky

Čo sa nachádza vo vašej kancelárskej chladničke? Je to len každodenný obed kolegov, alebo tam skôr pravidelne zostáva jedlo? Ak je v chladničke často nejaké potraviny, skontrolujte všetko, čo sa môže pokaziť. Ak bude vaša kancelária zavretá 2 týždne, nechcete tam predsa nechať sendvič s tuniakom, nakrájané uhorky alebo polovicu avokáda.

Uistite sa, že vypratanie chladničky bude niečo, čo vy a vaši zamestnanci dôsledne dodržiavate. V prípade, že sa vám o stav chladničky stará vaša upratovacia služba uistite sa, že vedia o tom, že ju majú  vyčistiť, ak je to vhodné. Udržiavať vašu kancelársku chladničku čistú je jednou z najdôležitejších vecí, pretože to priamo ovplyvňuje zdravie vašich zamestnancov. Vezmite si túto úlohu na seba a vaše produkty podliehajúce skaze povyhadzujte z chladničky. Najlepšie bude, ak si každý zamestnanec povyhadzuje svoje predtým, ako odíde na dovolenku.

Nezabudnite na odpadky

Ďalšou časťou vašej kancelárie, ktorú možno ľahko zabudnúť, sú odpadkové koše. Ak je vaša kancelária otvorená počas dovolenkovej sezóny, vaše odpadky by mali byť aj naďalej vynášané v bežných intervaloch. Aj vynášanie odpadkov je niečo, čo by ste mali konzultovať s vašou komerčnou upratovacou službou. Ak je však vaša kancelária uzavretá dlhšiu dobu, je potrebné si tento fakt uvedomiť skôr, ako všetci odídu.

Uistite sa, že o to bude postarané tým, že zabezpečíte, aby upratovacia služba prišla tesne pred alebo po zatvorení kancelárie. Opäť platí, že komunikácia je kľúčová. Nechcete predsa, aby u vás odpadky zostali počas celej dovolenkovej sezóny. Po návrate by vás čakalo nemilé prekvapenie!

Hoci sviatky sú hektickým obdobím, uistite sa, že sa staráte o svoje zdravie starostlivosťou o upratovacie služby, ktoré vaša kancelária bude potrebovať počas prázdnin. Krátka konverzácia, telefonický hovor alebo e-mail vám pomôže koordinovať upratovanie počas prázdnin a zabezpečí, že stav vašej kancelárie je v súlade s očakávaným štandardom. Či už ste otvorení 365 dní v roku alebo dovolenkujete počas prázdnin, komunikácia je kľúčom medzi vami a vašou upratovacou službou.


Fotogaléria


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Ak chcete pridať príspevok, musíte byť prihlásený.


 
<<  6/38 >>

Kontaktný formulár
Meno
E-mail
Telefón
Správa




Všetky práva vyhradené - www.umyto.sk
Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM