Udržiavanie čistej a upratanej kancelárie zohráva počas zimných mesiacov oveľa dôležitejšiu úlohu. Počas tejto doby sa ľahko prenášajú vírusy, bacily či infekčné choroby a preto ak neprijmete vhodné opatrenia na upratovanie kancelárií, všetci vaši zamestnanci môžu skončiť práceneschopní. Aby ste takejto situácií predišli môžete využiť nasledujúce tipy na zimné upratovanie kancelárií, aby ste udržali svoju firmu čistú a vašu pracovnú silu zdravú.
Parkovisko
Keď príde na to, aby ste v zimných mesiacoch udržali kanceláriu upratané a čisté, všetko sa začína na parkovisku. Pokúste sa zabezpečiť, aby bolo vaše parkovisko tak očistené od snehu a ľadu, ako to len pôjde. Či už použitím lopaty na odhŕňanie, chemickým či iným posypom. Pre Vaše vnútorné priestory je dôležité zabezpečiť, aby bol váš exteriér čo najčistejší, takže sa špina a nečistoty nebudú prenášať aj dnu.
Chráňte svoje podlahy
Jednoducho povedané, prach, soľ a vlhkosť predstavujú významnú hrozbu pre podlahy vo vašej kancelárií. Keďže zákazníci a zamestnanci prechádzajú cez vonkajšiu „brečku“ a sneh, nečistoty sa veľmi dostanú do vašej kancelárie. Ešte horšie je, že zostávajúca vlhkosť môže slúžiť ako perfektné prostredie pre šírenie baktérií a plesní.
Ako prvú obranu vašej kancelárie by ste mali používať vstupné rohože, ktoré môžu ušetriť značné množstvo peňazí aj času. Vstupné rohože vám vie zabezpečiť vaša upratovacia služba, napríklad aj UMYTO. Výhodou je, že si rohože nemusíte zakúpiť, upratovacia služba vám ich vie aj prenajať. Druhou líniou obrany je udržať prach, soľ a vlhkosť od vašich podlahách tak, že ich budú pravidelne umývané, povysávané a vyčistené. Majte na pamäti, čím dlhšie nechájte soľ a nečistoty vo vláknach kobercov, tým rýchlejšie nečistoty koberec zničia. V dôsledku toho môžete byť nútení predčasne nahradiť koberec.
Kvalita vzduchu
Pokiaľ ide o kvalitu ovzdušia, vzduch v interiéri môže obsahovať až päťkrát viac znečisťujúcich látok ako vonkajší vzduch. Vzhľadom na to, že tento vzduch neprestajne cirkuluje vo vašej kancelárii, je dôležité, aby ste pridali ochranu kvality ovzdušia v kancelárií medzi priority v zozname upratovacích činností v kancelárií. Mali by ste sa uistiť, že vaše vetracie systémy sú efektívne udržiavané a vyčistené, aby sa zamedzilo obehu baktérií a nečistôt vo vašom kancelárskom priestore. Týmto spôsobom urobíte preventívne opatrenia, aby ste udržali vašich zamestnancov spokojných a zdravých.
Dezinfikujte
Ako sa objavia zimné mesiace, tak sa zvýši aj počet „PNiek“. V prípade, že ochorie jeden zamestnanec, je celkom možné, že časom nakazí celú kanceláriu. Jedným z najúčinnejších spôsobov, ako zabrániť tomu, aby sa to stalo, je pri upratovaní pravidelne dezinfikovať oblasti, s ktorými zamestnanci prichádzajú najčastejšie do styku – telefóny, pracovné stoly, kopírky či tlačiarne. Pozornosť treba tiež venovať zasadačkám a všetkým predmetom v nich. Vďaka takýmto opatreniam sa možno sami vyhnete nepríjemnej chrípke či nádche.
Využívajte možnosť najať si profesionálne upratovacie služby
Hoci upratovanie kancelárie môžete realizovať aj sami, najproduktívnejší spôsob, ako zabezpečiť, aby vaše upratanie a vyčistenie kancelárií bolo účinné, je najať si profesionálnu upratovaciu spoločnosť. Keď si najmete upratovaciu spoločnosť, získate výhodu v tom, že budete môcť vytvoriť harmonogram, ktorý zabezpečí, že vaše podlahy budú vyčistené a zvyšok priestoru bude dezinfikovaný podľa vašich požiadaviek a nastavení. Najdôležitejšie je, aby vaši zamestnanci boli spokojní a zdraví, čo vedie firmu k úspechu a k dobrým vzťahom so zákazníkmi. Viac o tom, prečo je pre vás výhodné najať si profesionálne upratovacie služby nájdete tu.